Hei taas siskot!

Eipä ole tullut kirjoiteltua, kun on ollut niin kiire kasvaa ja leikkiä.

Mä olin ekaa kertaa "koirasaaressa" ja se oli mukava paikka. Siellä oli väkeä vaikka kuinka paljon.

Juostiin kilpaa ja leikittiin ainakin tunti. Siellä oli myös kivoja lapsia joiden kanssa oli hauska laskea mäkeä.

 

Meitä oli Frodo ja minä plus Dante, joka on Frodon hyvä kaveri. Se on hurjan hieno villakoira.

Tässä kuvassa Dante ja Frodo tutkivat ympäristöä.

 

Mä luulin että Frodo on vanha, mutta Dante on yli 13-vuotias! Virtaa riittää!

Frodo tapasi siellä yhden mukavan "misukan" johon se taisi heti ihastua, lälläri.

 

Mä juoksin ainakin sata kilometriä ja leikin melkein kaikkien kanssa.

 

Välillä mä törmäsin Frodoonkin vaikka sillä oli ihan omat kaverit.

 

Tässä mä hyppään. Huomaatteko miten hieno tupsu mulla on päässä.

Mun pitää kuulemma vielä kertoa mun strategiset mitat. Okay, jos jotakuta kiinnostaa: paino on 22 kg ja säkä 60 cm.

Hauskaa kevättä kaikille toivoo Caro.